stichting52terschelling
Stichting52Terschelling

ACTIVITEITEN van Stichting52Terschelling worden op deze pagina aangekondigd of vermeld

Like ook onze facebookpagina voor nieuwtjes!

Facebook_logo

December 2015 :

Onze verkoopexpositie gedurende de maand december in het voormalige visserijmuseum “Aike van Stien” op West-Terschelling was een groot succes. We hebben heel wat spulletjes en schilderijen verkocht. Dit resulteerde in een mooi bedrag voor Stichting52Terschelling,

Ook de mooie en hartverwarmende reacties van eilanders en badgasten over het werk van Stichting52Terschelling heeft ons goed gedaan! Een bevestiging dat we op de goede weg zitten. Wat een positieve energie. Dank jullie wel!!

Cees Brandsma's nalatenschap levend houden, dat is de missie van Stichting52Terschelling. We organiseren culturele activiteiten, dit is de eerste.
Verkoopexpositie Kunst en Curiosa Terschelling

verkoopexpositie kunst & curiosa (4)verkoopexpositie kunst & curiosa (2)

Verkoopexpositie kunst en curiosa